diumenge, 16 de setembre del 2012

Sortida fotogràfica a la Fira medieval de Balaguer
















El nostre amic Òscar ens envia aquestes fotografies de la Xina


Dissabte no vaig poder estar amb vosaltres a Balaguer, però vaig estar fent fotos.
Aci et faig arribar les tres reglamentaries....



Fotos de Antoni. Tolmos 



Fotos de Gumer



Fotos de Joan Nadal 



Fotos de Maite de Diego 



Fotos de Sara Alarcon 



Fotos de Jaume Pons 



Fotos de Natai de.D



Fotos de Dolors reig vilarrubla 



Fotos de Josep Gonzàlez 




Fotos de Modest Palau 



Fotos de Jose Luis Campoy


4 comentaris:

Terra i vida,fotografia ha dit...

hi ha dos que no tenen preu ,la de la Sara molt expressiva jaja, i la del Josep rentant es únic aquest home.la Sra està pensant ¿::? uff queda en el aire. jajaja.

E.F. ha dit...

Hola, sóc una de les recreacionistes que va participar a la trobada de Balaguer (concretament la de la última foto:P), i us he de felicitar per les imatges que heu penjat, són molt bones i molt ben trobades. Agraïr-vos que les hagueu penjat de manera pública, compartiré l'enllaç de la vostra web a Facebook perquè la resta pugui veure les fotos tant xules que vau fer. Espero que gaudíssiu de la trobada tant com ho vam fer nosaltres, una abraçada!

Montserrat Pauné ha dit...

No sabria quina triar per lo xules que són!!! Ja veig que vau aprofitar la tarda.
Espero poder venir a la propera.

Dolors Reig Vilarrubla ha dit...

Ostres, m'agrada perque ni que sigui desde l'altra punta del món sembla que l'Oscar encara estigui aquí amb nosaltres! xulíssimes les fotos, ara, una pregunta, et vas deixar afeitar??? en quant a les de Balaguer, jo m'ho vaig passar com una cria, sí que vaig cansar-me però em va agradar moltíssim. Gràcies Josep per deixar que pugui venir amb vosaltres. Una abraçada per tots i a veure els altres que queden si pengen alguna foto que érem molts!!. Cuideu-vos i fins aviat!!
Montse, suposo que ara ja tornes a la vida rutinaria, aixi que a veure si també coincidim!.