Companys, companyes, amics i amigues,
Com cada estiu, volem que els socis i sòcies no deixeu descansar la càmera i us tornem a animar a seguir gaudint de la fotografia. Us convidem, doncs, a l’edició d’enguany del concurs “Fes clic a l’estiu”. Un cop més, comptem amb la col·laboracip0ó de Sirera Serveis Fotogràfics.
Aquest any canviem el format del concurs en dues qüestions importants. La primera és que podreu fer les fotos durant tot el mes d’agost i enviar-les fins al 10 de setembre, així tindreu temps de processar-les i revelar-les. La segona és que estrenem una plataforma per enviar les fotos, que utilitzarem a partir d’ara en els concursos.
Les bases d’aquest concurs són molt senzilles:
Cal ajustar-se a alguna d’aquestes temàtiques:
PAISATGE NATURAL (espais naturals, costa, muntanya, …).
PAISATGE URBÀ (arquitectura urbana, espais urbans de ciutats i pobles, …).
MANIFESTACIONS ESPORTIVES, D’OCI I CULTURALS (festes majors, espectacles, concerts, esports, …).
ESTIU EN BLANC I NEGRE (qualsevol motiu estiuenc que pugui o no formar part dels anteriors).
Les fotografies hauran d’estar realitzades durant el mes d’agost, han de ser pròpies i, si s’escau, l’autor haurà de disposar dels drets d’imatge corresponents.
Podeu enviar un màxim de tres fotografies de cada una de les temàtiques.
Les fotografies podran tenir una edició bàsica (ajust de llums i ombres, composició HDRs i panoràmiques) i respectar les mesures: 1920 px (mesurats pel costat més llarg de la foto), la resolució haurà de ser de 300 ppp i un pes màxim de 2 MB.
Les fotografies s’hauran d’enviar mitjançant la plataforma de concursos FOTOGENIUS: https://amicsfotolleida.fotogenius.es/
Caldrà que us doneu d’alta en la plataforma seguint les instruccions que trobareu en aquest vídeo. Tutorial de com registrar-se a Fotogenius.
Les fotografies s’han de dipositar a la plataforma abans del dia 10 de setembre.
Es seleccionarà una fotografia guanyadora de cada temàtica i la guanyadora de l’estiu entre les quatre seleccionades.
El dia 13 de setembre es donarà a conèixer el veredicte de les fotografies guanyadores.
La fotografia guanyadora rebrà un TRESPEUS DE VIATGE cedit per Sirera Serveis Fotogràfics i les altres guanyadores de cada temàtica un VAL DE 30 € a descomptar en una compra a la botiga Sirera Serveis Fotogràfics.
La data de lliurament de premis s’avisarà amb temps als guanyadors.
Confiem que sigui un estiu profitós, que poseu en pràctica tot allò que hem tingut ocasió d’aprendre en els cursos i formacions i us animeu a presentar les vostres millors fotografies.
Som hi!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada